tisdag 21 februari 2012

Tungt

nu.. orkar inte mycket. Men idag blev jag tvungen att rycka upp mig. Sanna meddelade oss först igår att hon skulle på kalas tolv idag! Så upp på stan så fort affärerna öppnade och inhandla present. Och innan dess hade jag faktiskt gått en halvtimmes promenad innan frukost(för förbränningens skull). Sen hem, slå in present, ta iväg flickan på kalaset. Äta lunch och sen iväg till mitt kurator-möte på USÖ. Han konstaterade att jag är deprimerad. Han sa också att om medicinen inte skulle hjälpa kunde jag bli inlagd. Han propagerade även för en behandlingsmetod som visat sig vara mycket effektiv och snabb mot depression. Den består i att man för elekrisk ström mot huvudet(!) Det är nog bäst att se till att bli frisk illa kvickt, tror jag bestämt..
Ikväll ska jag gå en provgång på Actic's Box på Eyrabadet. När jag tränar brukar jag må bättre. På måndag ska jag prova deras Thai boxning. Det är ett 90 minuters tufft pass med olika konditionsbitar och sparkar. En engelsman leder passet, han har tidigare tävlat i Thai boxing i 10 år. Man är bara 12 stycken i gruppen. Det ska bli mycket spännande. Om det är något att ha kanske jag köper träningskort på Actic.

2 kommentarer:

Åza sa...

Träning är bra, men inte för mycket Ta det lilla lugna så du inte sliter ut dig!
KRAM
Å

Unknown sa...

Ja, det är 6 dar sen jag tränade sist, så det känns inte på något sätt överdrivet. Däremot går jag varje morgon innan frukost en 30-35minuters promenad. Men det räknar jag inte egentligen som träning.