tisdag 11 oktober 2011

Lugn dag idag

Av nödvändighet ger jag mig inte ut idag utan stannar hemma i hemmets lugna vrå. Det är kroppen som säger ifrån, nej snarare skriker ifrån! Aj, benen är som stockar, duger knappt inte till att gå på. Så ikväll ställer jag in Boxen. Imorrn blir det däremot Core(magmusklerna främst får en duvning!)på Kvarnen, och på torsdag ska jag Boxas med Mathilda på Kvarnen. Det blir heller ingen Word 2007 kurs på TRR. Jag får ta det efter Öppet Hus på TRR imorgon, när rekryteringsföretagen kommer. Ett par av oss från Kompetensinventeringen ska gå ut och luncha efteråt också. Trevligt!
Jag sorterar tvätt,bloggar tar rätt på disk. Ska nog lägga mig en stund senare, kroppen känns paj, och jag år så outhärdligt trött, vill bara sova... Först ska jag kolla upp om det finns några jobb att söka. Sanna kommer hem efter två, förmodligen tar hon med sig en eller två kompisar som vill ha mellis.
Solen gör ihärdiga försök att tränga sig igenom mina tvärskitiga fönster. Jag ignorerar den. Kan verkligen inte ta mig någonstans idag, känner mig SJUK.

Inga kommentarer: