lördag 19 november 2011

Miss i nassen..

vaknar jag med bröstsmärtor, går inte att ligga ner. Så nu sitter jag på huk i soffan och googlar om bröstsmärtor.. fan- jag verkar ju ha alla symptom på de olika diagnoserna! Fast jag lutar mest åt matsmältningsprolem faktiskt, för det kommer mest från matstrupen. Blev lite väl mycket tacos. M&M:s och ostbågar på fredagkvällen.. men aj! vad det gör ont! får väl försöka "vädra" kroppen, hehe..
Men en märklig sak är at jag är jätteöm i skinnet och i muskeln på vänster axel, riktigt öm.. usch..

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jaha, nu vet jag. Jag hade matsmältningsproblem. Och öm i axelmuskeln- jag var ju på SkivstångIntervall igårkväll, så där har vi den förklaringen. Kände att det var lite för tungt över axlarna, mina muskler har förtvinat lite när jag har varit sjuk. Förfallet går fort.. Men skönt att komma på orsaken. Det ständigt ömmande på vänster sida av bröstet vet jag däremot inte vad det är. Kanske sträckning?

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.