torsdag 10 november 2011

Äntligen här!

Yippi, mitt tekniska geni till lillasyster Åsa har hjälpt mig att komma ut på bloggen. Därav mitt första inlägg på denna trevliga sida. Jag är så stolt över mina systrar som är så duktiga på att skriva. Åsa, ditt inlägg låter verkligen som en explosion av tankar. Du är lik din dotter Olivia, eller tvärtom, du exploderar om du inte får uttrycka dig ofta. Jag har inte lika lätt för att skriva, det blir sällan av i vardagen. Men nu så kanske.... Just nu är tillvaron i kaos, så många planer i huvudet som rullar, och jag vet inte var det landar. Ska gå ner till deltid på Mondi och börja med massagebehandlingar igen. Samtidigt har jag sökt andra tjänster på heltid, ett sjukgymnastjobb och två kontorsjobb. Så tankarna rullar i huvudet, och tyvärr särskilt på natten. Tur att man har en man som är smittande lugn i nattens timmar. I helgen ska jag umgås med syskonbarnet Sanna. Hon är verkligen smittande glad och go, och vi ska säkert hitta på något skoj. Funderar på att ta bussen ut till Framnäs och titta på de nya kaninungarna. Det är så gott att ha roliga saker att se fram emot.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Välkommen hit "söstra mi"! Gott att Sanna får vara med Goa moster Ann när vi är borta. Ha det mysigt, tänd en brasa och ät min hemlagade lasagne! :) Kram!

Unknown sa...

Det verkar som en jättebra idé också att gå ner på deltid på Mondi och börja massera igen! Då håller du ju dina kunskaper uppdaterade och får göra något som du gillar! Kan inte bli bättre! Ska du ha din mottagning hemma?