torsdag 28 oktober 2010

Då var det dags igen..

..att ställa sig till arbetsmarknadens förfogande. Kan ju bli spännande.. Sist jag gjorde det fick jag inget napp trots att jag äntligen skaffat mig en yrkesutbildning som tandsköterska. Ja, nu är det loppet kört iallafall. Jag anmälde mig dessutom till ett rekryteringsföretag i stan dit jag fick komma på intervju. De hörde aldrig av sig igen efter den.. Men nu är jag ju 42 år, kvinna med en icke avslutad 3-årig högskoleutbildning och ett förflutet på ett numer ökänt telemarketing företag. Så nu kommer erbjudanden att hagla över mig! Haha! Jodå, man ska alltid tänka positivt, för då går allting så bra så.
Tänker positivt, positivt, positivt...
Dags att söka sig till de norska fjordarna, där går det bra bara man är svensk, tydligen!

Inga kommentarer: