måndag 12 mars 2012

Ännu en dag

i meningslöshet. Kan inte känna någon glädje. Igår sov jag över mitt spinningpass. Shoot! Jag sov mig mest igenom Äkta männskor också. Allt nattsuddande tog ut sin rätt. När jag var på Harrys kände jag bara "Vad gör jag här?" ett riktigt desperat ställe utan någon äkta glädje. En "Aslan" kom och sa till mig att jag var så snygg och sensuell. Han kunde tom fixa ett jobb till mig som administratör för att jag var så snygg. Sen när jag talade om att jag var gift med två barn så drog han. Haha! Men en liten själv-boost iallafall. Målet var att få ligga, självklart, men jag valde att ta åt mig det positiva iallafall. Systrarna och jag dansade oss svettiga i början, när det var lite bra musik. Det var ju kul förstås. Vi blev fotade av meny, så jag måste kolla om vi är med idag.
I magen och i bröstet värker det hela tiden. Det är den galna kemin som har slagit klorna i mig. Imorgon träffar jag min kurator igen. Det kanske kan lätta något att få prata lite med honom, hoppas jag.
Idag blir det Thaiboxning igen. Den stunden är jag iallafall helt fokuserad och jobbar stenhårt så svetten pumpar. Det känns som en skön gemenskap i gruppen. Vi gillar alla vad vi håller på med.
Jag ska ställa mig på kö vid Filmstaden vid halv fem, för att hämta ut biljetter till "En fiende att dö för" som jag får gratis genom Filmklubben. T. och jag ska gå på den på onsdag. Det är en svensk film, men jag känner på mig att den här kan vara riktigt bra. Vi får se.
Nu ska jag ta min morgongröt. Sen ska jag gå en rask långpromenad i solen. Jag tar mitt förband om fotleden, så hoppas jag att det funkar. Det blev en del choklad igår.. I tröstande syfte. Det blir till att jobba bort nu. Men det var det värt. Utan choklad blev livet inte alls värt att leva. Så är det bara.

Inga kommentarer: