måndag 5 mars 2012

Det blir en annan typ..

..av Boxing ikväll. De ringde från Actic och meddelade att Thaiboxningem är inställd ikväll pga att Greg har skadat sig illa i axeln. Damn! Hoppas det inte är alltför allvarligt? En idrottskada, kanske? Så nu bokade jag Ki Box på Öster istället. Det är ju också kul. Men inte lika. Det blir mycket motion för mig när det är punka på cykeln. Idag gick jag först min raska 35-minuters promenad innan frukost. Sedan gick jag upp på stan för att köpa hår-slingning. 20 minuter dit, 20 minuter hem. Sedan gick jag till ICA Tybble för att handla, ca en kvart dit och en kvart hem. Ikväll måste jag gå till Öster oxå. Det blir sammanlagt kanske 25 minuter. Om jag räknar ihop allt det här så har jag idag sammanlagt promenerat 2 timmar och 10 minuter! Inte illa. Imorgon tänkte jag se Avalon på Roxy. Den visas kl.14. Har ju sett Johannes Brost intervjuas om den några gånger, och det har gjort mig nyfiken. Jag tror den kan vara riktigt bra. På kvällen blir det BASK-utbildning igen. Den här gången handlar det om första hjälpen, hjärt-o lungräddning mm. Mycket bra att ha. Känns jobbigt igen. Men jag vill inte missa det här nu igen, så det är bara att bita ihop och beväpna mig med vingar...

Inga kommentarer: