fredag 16 mars 2012

En gruvsam

träningsvärk i bak och lår blev resultatet av gårdagens Cirkelfys-pass. Längesen jag hade sån träningsvärk. Men det är bra, då vet jag att det tog ordentligt. Så nu blir det vila i två dagar. På söndag kör jag Poweryoga på förmiddan och ett Spin Metal(temapass) på kvällen. Jag orkar att träna, men det är också ungefär allt. Annars är jag mest håglös. Idag tittade jag på filmen Jane Eyre. Gilllar verkligen kostymfilmer och denna version var riktigt bra. Romaniskt dravel, visst, men ibland kan det vara härligt.
Känner mig ensam. Både när jag är det och bland människor. Jag når aldrig fram. Vet inte vad det beror på, men det är något osynligt handikapp jag bär på. Det är bättre mellan T. och mig. Vi har ömhet och kärlek mellan oss igen. Det är skönt. Annars är jag ganska avdomnad. En bieffekt av medicineringen är min mycket starka misstanke. Det får jag väl leva med.
Imorgon kommer Sture på middag. Då måste jag ta mig i kragen och städa härhemma innan. Något jag hade planerat att göra idag. Men jag förmådde inte.

Inga kommentarer: